31 Aralık 2015 Perşembe

ŞİFA



   Şifa balığımın adıydı.Mavi bi bettaydı.Evet dı çünkü öldü.Fena bir dönemden geçiyordum. İyileşmek istiyordum çok severim bu kelimeyi herkes söyler de beceremezler işte.
    Koydum kafaya bir arkadaş alacağım.Kaç para lan bi arkadaş? 7 liraya almıştım yemi hala duruyo paketi bitiremeden öldü ya la :( Öyle internetteki fotoğraflar kadar güzel değildi şimdi ama bence aşağı eğilmiş kuyruğu çok sevimliydi.Aldiğim sıra baya araştırmıştım hatta.Bazı  kalpsizler varmış bardakta yaşatanlar falan.Umarım birgün kendinizi o balık kadar mutsuz hissedersiniz.
    Ben bu gariban balığı daha önce 3 balığıma önce ev sonra mezar olan bir fanusa koydum.Biliyorum yanlış ama yaptım gönül isterdi ki 2 metre tankta yaşatayım ama imkanlarmın sınırlı olduğu bi dönemdi yani para yoktu.Aldığım hafta bi baktım hayvan suyun üzerine balon yapıyor.Ama nasıl ya yarısını kaplamıştı suyun.Meğer karı istiyomus yani üreme dönemiymiş arkadaşımın.
   Almadım ama karı falan zaten önüne geleni yiyormuş.Şifamın asabi olmasına katlanabilirdim ama katil olması ondan nefret etmeme sebep olurdu. Ne gerek var diyip almadım. Kusura bakma şifa affet beni iyi bakmadım sana.Pisliğim biliyorum ama seninle eylenmeyi seviyordum .Sevgili okuyucu aramızda kalsın seslere tepkisini seviyordum deli gibi dönerdi yüksek seste :)
   Sakin bi arkadaştı.Birgün aşırı sakin takılıyodu.Böyle tin tin  gidip geliyodu zavallım.Sonra
öldü işte arkadaşım.Canım yandı lan.Çocukken yaşasaydım bu durumu belki daha çok üzülürdüm dimi .Yok abi benim çocukken de balığım oldu öldüklerinde bir şey hissetmiyordum. belki de yeni yeni başladı bağlanma duygum.Saygılar sevgili okuyucu saygılar ŞİFA adın benimle yaşayacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder