1 Mart 2016 Salı

K-DRAMA İZLEYİN

  Bu gerçekten garip duygularla hazırladığım bir içerik.Hepsi kıymetli işler ama birbiriyle karşılaştırarak kendi listemi oluşturmaya çalıştım.Sıralamayı benim izleme sırama göre yaptım yani vay A Gentleman's Dignity en başta o zaman o en kötüsü ya da en iyisi diye bir muhabbet yok sadece ben bu sıralamaya göre izlemiştim.İzlerken gerçek anlamda eğlendim, kıskandım, onlar adına içten mutluluk duydum.Hiçbir şey kaybetmeyecek artı mutlu olacaksınız neticede mutluluğa su kadar muhtacız.İzlerken çok mutlu olun benim kadar sevin:D

A GENTLEMAN'S DIGNITY



IT'S OKAY THAT'S LOVE



BIG



FATED TO LOVE YOU



SECRET GARDEN


MY LOVE FROM THE STAR



MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO


WHITE CHRISTMAS


THE MASTER'S SUN


I HEAR YOUR VOICE


KILL ME HEAL ME



OH MY GHOST


GU FAMILY BOOK




SPLASH SPLASH LOVE 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder