1 Ocak 2016 Cuma

BİG (K- DRAMA)

   Yakın zamanda Coffee Prince izleyip ardından GONG YOO efendinin etkisiyle Big'i birkaç günde izledim.
   Wow.söyleyecek çok şey var ama sıkıyorum dişlerimi.Abi ben böyle tatlılık görmedim alışmışım tabi yakışıklı adamın aşırı cool takılmasına onun o sempatik tavırları normal ötesi sevimli geliyordu.İlk bölümde resmen yıkıldım Han Gyul gibi bir karakterden yani şu tatlı adamdan sonra

Gong Yoo mu sinir bozucu fazla resmi bi doktora dönüştürmüşler. Yani şu adama alışmak zaman alacak gibiydi.
Fotoğrafta efsane duruyor biliyorum ama karakter hiç seveceğim türden değildi.Ama canımız senaristimiz öyle efsane bi kurgu yapmış ki sağolsun.Hemen 2.bölümünden kilitledi dizi.Çünkü öyle güzel bir şey oldu ki istediğim vücuda istediğim ruh geldi.Yani duble efsane oldu.
 
Ama kimse durumdan memnun değil.Tabi benlik bir sıkıntı yok.

Üstelik koşullar da tam benim istediğim gibi.Ya mutlu olun be diyorum :D
Başta biraz zorlanıyorlar araya birleri giriyor sonra hikayenin içinden bir hikaye daha çıkıyor.
MİRACLE...
Gerçekten mucize neyse ki sonunda istediğim oluyor.
Bir de ...Neyse siz şuna bir bakın.Hatta biraz uzun bakın.Sonra biraz daha bakabilirsiniz :D
Şuraya küçük mutlu bir not: Elimden geleni  yaptım ama spoiler konusunu epey işlemişim :D
Siz de mucizelere inanın :D  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder