2 Ocak 2016 Cumartesi

FITI FITI FITI

                                                                  İŞLER GÜÇLER


                                                                   Modern Muzip Yalanlar
     

     Başrolleri Ahmet Kural Murat Cemcir ve Sadi Celil Cengiz olan ve Türk seyircisine fazla gelen 2012 yapımı komedi dizisidir.Bu üç güzel adama eşlik eden hanımlar da var ama asıl Mesele bu üçlü.
Yakaladıkları uyum ve samimiyetleriyle dikkatleri üzerlerine çekmeyi başardılar.Atlarsak büyük ayıp etmis oluruz Selçuk Aydemir. Kendisi hem senarist hem yönetmen olmuştur bu yapım için.
Öncesinde de söylediğim gibi samimiyet var.Ekip çok uyumlu ve aile olmayı başarabilmişler.
Bu üç güzel adam film çekmek için sunuculuk yapmaya katlanan arkadaşlardır.Meslek Hikayeleri için çok emek harcarlar ama kanal bir türlü emeği yayınlamaz.
 Salih Abi (Burak Satıbol), Yapımcı Şenol (Murat Akkoyunlu), Yapımcı Hakkı (Şinasi Yurtsever) , Boomcu Onur (Ahmet Dursun),Rüstem Abi (Yılmaz Gruda) diğer karakterlerden bazıları.




               Ben en çok Ahmet Kural'ı sevdim.Feride (Gaye Gürsel) ve Ahmet'in aşkını sevdim.






2013 yılında 41 bölümle anlatıcak bir şeyimiz kalmadı notuyla televizyona veda etti.Bu ekibi daha sonra Düğün Dernek , Kardeş Payı ve Düğün Dernek 2 de tekrar gördük herbirinin yeri ayrı ancak ben hiçbirinden İşler Güçler tadı almadım bu biraz üzücü..



Aynı formata yakın bi yapım olan Ben De Özledim dizisini de Leyla İle Mecnun ekibini sevenlere tavsiye ederim :D









 Şuraya küçük mutlu bir uyarı :küfürden nefret ediyorsanız sansürlü izleme seçeneği de mevcut.:D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder