2 Ocak 2016 Cumartesi

ZÜLFÜ LİVANELİ BİR KEDİ BİR ADAM BİR ÖLÜM


          ZÜLFÜ LİVANELİ  BİR KEDİ BİR ADAM BİR ÖLÜM


   
    Bilgesu'ya yaptığım tarif sonucu bana getirdiği 3 kitaptan en sevdiğim kitap buydu.Kitap , güzel önyargılarınızı boşa çıkarmayacak türden.Yazarı Zülfü Livaneli olduğu için beklenti çok yüksek biliyorum.
     Bu aralar Türk yazarları okuyorum.Sevmiyordum çünkü daha evvel.Çünkü bahanem var.
Ben polisiye ya da fantastik okurum.İşin içine aşk , kadın girince kitap bi vıcıklaşıyor.Yabancı yayınlar bence bunu iyi yapıyor.Yani savaş istiyorsanız savaşın kralını cinayet ve polisiye istiyorsanız bunun da kralını yaşatıyorlar.
Türk yazarlar genel olarak -biliyorum çok acımasızım hepsini aynı kefeye koydum- aşk, kadın işliyorlar.Ben de o yazarları okumuyorm .Türk okuyorsam politik oluyor genelde.Aboo  ne çok genellemişim :D
    Evet konuya geliyorum eğer siz de benim gibi bir okursanız bir müjde vermek istiyorum.Aşk , kadın gibi konuların politika ve polisiyeyle birleşince ne kadar efsane olduğunu keşfettim üstelik bu kitapta psikoloji de var ve uzun yılların demini almış.Asla zaman kaybı değil ,her dakikanıza değecek.Vakit kaybetmeden kitaba ulaşıp okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder