15 Ocak 2016 Cuma

NİL



  Sanırım olmak istediğim kişi tam olarak olmasa bile Nil Karaibrahimgil. Her anlamdam hayran olunası bir kadın,enerjisi, gülüşü, hali tavrı,bakışı dahi hayran olunası.Nil Karaibrahimgil olayım ama biraz da ben olayım istiyorum.Neden Nil için bir içerik hazırladığıma gelince gençliğime sevgilerimle diyerek yaptığı videoyu izledim,dinledim,düşündüm.Öyle güzel anlatmış ki gençliğine hayatı. Paylaşmak istedim tıpkı Nil'in de soylediği gibi 'çünkü hayat paylaşınca güzel'.



İlk paramla kitabını almaya koşmak  gibi bir isteğim var misal.Varsa bilmeyen için,kendisi 39 yaşında.En fazla 23 duran Nil göründüğü gibi bir ruha sahip yani gencecik.Nil, hem şarkıcı, hem yazar, hem oyuncu,hem anne.


ALBÜMLERİ

Tek Taşımı Kendim Aldım


Nil Dünyası


Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum


Ben Buraya Çıplak Geldim


He-Man


Nil Fm


Kanatlarım Var Ruhumda


Nil Kıyısında


Hadi İnşallah


KİTAPLARI

Kelebeğin Hayat Sırları


Nil'in Kelebekleri


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder