1 Ocak 2016 Cuma

JOHNNY DEPP


                  İnanılır gibi değil bu adam 52 yaşında o.O  Hala maksimum 32 duruyor :D


EN SEVDİĞİM FİLMLERİ

1. CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY
Johnny Depp bu filmde saç takıntılı bir  fabrikatör.2005 yapımı filmin yönetmeni , Jonny Depp'in Johnny Depp olmasını sağlayan benim de favori yönetmenim olan Usta Tim Burton .Kitabı yazdığı için Roald Dahl 'ı ve senaryosu için de John August'u anmazsak olmaz tabi.


Tuhaf davranışları olan karakter kendine bir nevi mirasçı arar ve sınavlar sonucunda onu bulur.




Filmde sevdiğim başka bir şeyse oompa loompalardı :D
Biraz filmi anlatmak istiyorum izlemeyenler merak edip hemen izlesin diye çok detaya girmeyeceğim.
Olay gariban çocuk Charlie'nin birden bire değişen hayatı .Bak ya anlatamıyom her şekilde söylüyorum sonunu neyse ya ben devam ediyorum.Bir de Willy Wonka'mız var.Willy Wonka dünyanın en güzel çikolatasını üreten gizemli fabrikanın sahibi.
Şanslı çocuklar ;









Bunu da koymak istiyorum bu kızın başına bu gelince çok gülmüştüm:D


Harikanın karşılığı bu yapım sanırım.Bu fabrikada neler var? Hayalgücünüzü zorlayın.Ejderha başlı bir tekneyle Çikolata Nehrin'de gezebilirsiniz.Sincaplarla Fındık Odasında eğlenebilirsiniz.Nane sekerli çimlerde yürüyebilirsiniz. İcat Odasında deneyler yapabilirsiniz. Televizyon Odasında cam bir asansörle yolculuk yapabilirsiniz.Film Roald Dahl 'ın aynı isimli çocuk kitabından uyarlandı.Yaratıcılık ve hayalgücünüzü göğe çıkarmak için altın bir biletiniz var.


                                                        Hazırsanız iyi seyirler.:D

 Şuraya küçük mutlu bir not:Bir seri hazırlıyorum.Bu ilkiydi Johnny Depp'le başlamak istedim  devamı gelecek:D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder