30 Ocak 2016 Cumartesi

SHINGEKI NO KIYOJIN

                                                     SHINGEKİ NO KIYOJIN



Arkadaşımın tavsiyesi üzerine başladım.İyi ki de başlamışım, bitireli epey oldu ama bir içerik hazırlamaya ancak imkan bulabildim.Arkadaşım gerçekten çaresiz görünüyordu daha önce anime yapım izleyip izlemediğimi sordu ben de  Death Note serisinden ve Hayao Miyazaki'nin filmlerinden bahsettim.Gözleri büyüdü mutlaka bunu izle dedi.Ben de ilk fırsatta yaptım dediğini.25 bölüm yayınlanmış devamı mangaymış.Üstelik bir de film çekilmiş.Okuyana tavsiye edilir izleyin heyecanı hissedeceksiniz.





Konusu hemen bağlıyor okuyucuyu, insanlık devler tarafından yenilerek yok olmak üzeredir.


İnsanlar, inşaa ettikleri surların ardında yaşamaya çalışıyor bir yandan hükümetten bir yandan devlerden korkuyorlar.


Eren, Armin ve Mikasa devlerin vahşetine tanık olmuş ve ailelerini yitirmişlerdir.İntikam almaya yemin eden Eren askeriyeye katılmaya karar verir amacı canlı dev bırakmamaktır.


Mikasa Eren'e koşulsuz sevgi ve minnetle bağlıdır kimsesiz kalan Mikasa Eren'i herşeyi yapar.Atlarsam ayıp olur bütün olay Eren'in etrafında dönüyor fakat asıl efsane Mikasa.Hepsinden daha atik ve çevik üstelik soğukkanlı.


Ve bir başka efsane, stratejik deha Armin.Ekibin en güçsüzü kadar dahi güçlü değil ama konu, bilmek, anlamak ve çözüm sunmak olunca yani, mantıklı olmak olunca hepsi susar Armin konuşur.Bu söylediğim diğerlerini mantıksız yapmaz ama konu mantık olunca hiçbiri Armin'in eline su dökemez.



Ve Komutan Levi.Eski bir çete lideri olan asabi, kısa boylu, temizlik takıntılı ve fazlasıyla havalı olan komutan, yaşına kıyasla efsaneleşmeyi başarmış bir liderdir.


Belli etmiş olabilirim en sevdiğim karakterler Mikasa ve Komutan Levi.


Ve bir bomba, Eren bir deve dönüşebiliyor ve askeriye onu kendi silahları olarak kullanmayı kabul ediyor(aklımdan çıkmayan bir sahne var Komutan Levi mahkeme salonunda Eren'i fena benzetmışti.Ancak ikna edebilmişlerdi insanları.).


Ama bir büyük sıkıntı var deve dönüşebilen tek kişi Eren değil.
Dişi Dev'i görünce üzülmeye başlayabilirsiniz çünkü bu son 4-5 bölüm kaldı demektir.


 Şuraya küçük mutlu bir not: açılış müziğini de tavsiye ederim.:D

Keyifli seyirler dilerim umarım yazımı beğenirsiniz.
:D
Varsa ben biraz daha ayrıntı istiyorum diyen, şu agresif sarışın kıza dikkat edin, Annie Leonhart.:D
Saygılar:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder